miércoles, 9 de abril de 2008

Un pessic de literatura

Hola! Com que m'ha agradat tant el pastís que m'heu regalat, m'he decidit a tornar-vos el detall i oferir-vos un fragment d'una novel·la que m'estic llegint. S'anomena "El misteri de l'amor" i és d'en Joan Miquel Oliver. Diu així:

"(...) segueixes amb un pis d'estudiants, la dona de la teva vida i ja després un bebè, i quan se't munta tot molt abans d'entendre què significa, quedes penjat a l'aire i penses que la vida no és l'estat natural de les persones, que som uns morts aficionats que hem vingut a la vida de vacances però que fins que no tornem a ser morts no tornarem a tenir res solucionat, som guiris al país de la vida, som uns domingueros (...)"

A mí, m'ha fet pensar. I a vosaltres?

5 comentarios:

totamics dijo...

Interessant..."como la vida misma"...
Recorda que m'has de passar els llibres dels que vam estar parlant a la calçotada, ok?
Petons...Cristina

O.F. dijo...

Quins llibres? Ara no me'n recordo entre tanta caipirinha...

Ò.F.

totamics dijo...

Vam estar parlant de llibres eròtics i amb trama sexual...Recordes? Aiiix...
Cristina

O.F. dijo...

Aix... sempre pensant en el mateix... Per cert, crec que dilluns a la nit fan especial Orgasme a TV3, por resultar interessant, oi?

totamics dijo...

Qui pensa en què? Els llibres te'ls has comprat i llegit tu, eh? I d'aquest "especial" també m'has informat tu!!! Però... què més dóna... S'ha de gaudir d'una de les coses més maques de la vida, no creus?
Gràcies,
Cristina