lunes, 5 de mayo de 2008

Exel.lències de la vida




Quan ha sigut l'últim cop que us han donat una sorpresa "com mana"?

Qui m'ho havia de dir; després de reservar-me aquest cap de setmana llarg per poder estudiar, compaginant el meu temps amb algun sopar (amb la intenció de descansar les neurones), quan dimecres vaig arribar a casa només vaig tenir una consigna clara: TENS 30 MINUTS PER PREPARAR-TE LA MALETA PELS QUATRE DIES... Ostres! No m'ho vaig pensar dos cops; les ordres s'han de complir. Una estona desprès apareixien l'Aida i en Rubén amb uns somriures d'orella a orella. MARXEM A PARIS!!! No ho vaig saber fins passada bona estona d'iniciar la marxa...

Ara ja conec la ciutat de la llum, de l'amor...

Moltes gràcies, amics! Us estimo mooooooolt!

Cristina

"Rubén: a ver si cuelgas alguna fotillo, ¿ok?"

3 comentarios:

totamics dijo...

De res, amor meu!

R&A dijo...

fotos colgadas

totamics dijo...

Ho sento, però les fotos arribaran tard (fins que no disposi de totes elles).
Com bé podeu comprovar, el capullu d'en Rubén, ha fet una sel·lecció com el cul! No podia esperar més d'ell...
Cristina