miércoles, 23 de enero de 2008

Propera parada: Nova York?

Hola companys/es! Us ha passat mai que, de sobte se us obre el cel i apareix un raig de claror que us indica el camí a seguir? Doncs això em va passar aquest dilluns quan vaig anar a buscar una guia Lonely Planet de Nova York que jo no me'n recordava haver demanat. De fet, era una promoció especial que si no me'l enviaven, no passava res. Bé, ara si decidim anar a la "city" com a mínim ja tenim la guia, ja, ja!

Per cert, avui m'he trobat a l'Oriol cometent un delicte. L'he exampat in fraganti...aparcant malament. Hem comentat de fer un soparet-trobada al febrer... Jo proposo divendres 29, perquè així les parelletes podreu celebrar el dia dels enamorats, jajaj... Siau!!! O.F.

3 comentarios:

totamics dijo...

¡Qué guay! Ya tenemos guía de Nueva York. Creo que si las juntamos todas desbancamos a Robafaves, jeje!! Tenemos más guías que ellos!!
Tu artículo no será una declaración de intenciones, no?

En lo de la cena estoy de acuerdo. Y en lo de que Uri aparca de manera fraudulenta también!! El 29 está bien. Un poco tarde, pero así le da tiempo a todo el mundo para apuntárselo en su agenda.

Rudi

totamics dijo...

Farem un "Espai Sucre"? Si hi ha unaminitat, m'encarrego jo mateixa de la reserva. Espero notícies de tots.
Cristina

Unknown dijo...

Ja veig que hauré de trucar al telèfon d'al·ludits... però és que en aquest poble vostre és com impossible d'aparcar!! XDDD Aps, també podem avançar el sopar per la setmana que ve o d'aquí a dues, no?

Uri (nant a dormir q ja toca)